woensdag 12 juni 2013

Eerste Tweetup met minister Hennis-Plasschaert

Minister JeanineHennis heeft dinsdag een aantal van haar Defensievolgers tijdens een eerste Tweetup irl (in real life) ontmoet. Ongeveer 50 Defensietwitteraars konden nu eens in meer dan 140 tekens met de minister communiceren. De Twitteraars twitterden er actief op los onder #tudef.

Het animo onder de Twitteraars was groot. Ze waren afkomstig uit de hele organisatie en konden eindelijk nu ook eens irl kennis maken met de minister.

Hennis met 34.261 volgers wordt regelmatig overspoeld met vragen op Twitter, maar zegt geen moment spijt te hebben van haar activiteiten op dit sociale medium. Ze gaat dan ook door met Twitteren. “Toch kan ik niet altijd reageren, omdat ik als minister politieke verantwoordelijkheid heb. Hoe graag ik ook mijn volgers direct wil antwoorden, kan ik dit niet altijd omdat ik met veel vertrouwelijke zaken te maken heb,” aldus Hennis.

Storifyverslag http://sfy.co/gM0W.

(ministerie van Defensie, 12 juni 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten